Τι γίνεται με την πολυσυζητημένη γραμμή 4 του Μετρό που θα φθάνει Μαρούσι; Έχουν γίνει πολλές και έντονες συζητήσεις για το αν το πάρκινγκ (που ακόμα δυστυχώς δεν έχει τελειώσει) εμποδίζει την κατασκευή σταθμού Μετρό στην πλατεία του ηλεκτρικού σταθμού. Ο υποψήφιος Δήμαρχος Αμαρουσίου, Γιώργος Καραμέρος, ανοίγει τον φάκελο της υπόθεσης «Μετρό στο Μαρούσι».
Ύστερα από συνάντηση που είχε (φωτο) με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Αττικό Μετρό, Θεόδωρο Παπαδόπουλο, ο Γιώργος Καραμέρος δηλώνει «Φαίνεται πως, το πάρκινγκ, δεν εμποδίζει την κατασκευή και λειτουργία σταθμού Μετρό στην πλατεία του σταθμού ΗΣΑΠ».
Ύστερα από συνάντηση που είχε (φωτο) με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Αττικό Μετρό, Θεόδωρο Παπαδόπουλο, ο Γιώργος Καραμέρος δηλώνει «Φαίνεται πως, το πάρκινγκ, δεν εμποδίζει την κατασκευή και λειτουργία σταθμού Μετρό στην πλατεία του σταθμού ΗΣΑΠ».
Ο Γιώργος Καραμέρος, ενημερώνει πως
μπορούν να γίνουν 3 σταθμοί Μετρό στο Μαρούσι:
1.Στην πλατεία του ηλεκτρικού
σταθμού
2.Στον Παράδεισο
3.Στο Ολυμπιακό Στάδιο
Η Γραμμή 4 θα ενώνει στο Β τμήμα Γουδή-Μαρούσι (μήκους 9,6 χλμ και 8 σταθμούς) και στο Τμήμα Ε: Μαρούσι-Εθνική Οδός (μήκους 4,4 χλμ και 3 σταθμούς).
Η πρωτοβουλία που ανέλαβε ο Γιώργος Καραμέρος, και ο συνδυασμός του #Ενωμένο Μαρούσι, έχει την έννοια, της υποστήριξης και της παρακολούθησης της μελέτης και των έργων, που αν όλα πάνε καλά, θα ολοκληρωθούν στα οκτώ επόμενα χρόνια, και θα δώσουν αναπτυξιακή ανάσα στην πόλη.
Η Γραμμή 4 θα ενώνει στο Β τμήμα Γουδή-Μαρούσι (μήκους 9,6 χλμ και 8 σταθμούς) και στο Τμήμα Ε: Μαρούσι-Εθνική Οδός (μήκους 4,4 χλμ και 3 σταθμούς).
Η πρωτοβουλία που ανέλαβε ο Γιώργος Καραμέρος, και ο συνδυασμός του #Ενωμένο Μαρούσι, έχει την έννοια, της υποστήριξης και της παρακολούθησης της μελέτης και των έργων, που αν όλα πάνε καλά, θα ολοκληρωθούν στα οκτώ επόμενα χρόνια, και θα δώσουν αναπτυξιακή ανάσα στην πόλη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου