Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2018

Ο Μπογδάνος με το παράδειγμα ...της καρμπονάρας, εξηγεί γιατί στηρίζει Νικολαράκο!

Ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος, εμφανίστηκε με γραβάτα, στην συγκέντρωση της επίσημης ανακοίνωσης της υποψηφιότητας του Γιάννη Νικολαράκου. Εξήγησε γιατί στηρίζει την υποψηφιότητα, αναφέροντας το παράδειγμα της καρμπονάρας (!) που ξάφνιασε και τον Γιάννη Νικολαράκο. Ακολουθεί ένα τμήμα της ομιλίας του:



"Πριν μερικά χρόνια συνάντησα τον Γιάννη Νικολαράκο, μέσω του κοινού μας φίλου, Νίκου Δημητροκάλη, που είναι από την πατρίδα μου την Νάξο, και έχει ένα από τα καλύτερα εστιατόρια της Αθήνας στο Μαρούσι. Είναι ο μόνος άνθρωπος που μπορεί και κάνει μια καρμπονάρα της προκοπής. Αλήθεια είναι. Ξέρετε, το πρόβλημα σε αυτή την χώρα είναι ότι άλλα λέμε, και άλλα εννοούμε. Λέμε καρμπονάρα, μία μακαρονάδα η οποία δεν θα έπρεπε να έχει κρέμα γάλακτος. Σου φέρνει ο άλλος ένα πράγμα, που μοιάζει με παστίτσιο. Α πολύ ωραία του λες εσύ, αλλά δεν είναι καρμπονάρα. Έλα ρε αδερφέ σου λέει, καλό είναι φάτο. Μα άλλο μούπες του λες. Μα τι θες τώρα σου λέει. Και αυτή η λογική φίλες και φίλοι, είναι ουσιαστικά η δεισιδαιμονία που μας κατατρέχει και στην πολιτική ζωή. Άλλα σου λένε, άλλα εννοούν άλλα κάνουν, και όταν κάνουν τα άλλα, σου λένε φάτα κιόλας γιατί αλλιώς εσύ είσαι το γαϊδούρι, δεν είμαι εγώ που σου είπα ψέματα.

Αυτά τα δύο τρία χρόνια που γνωρίζω τον Νκολαράκο, το πρώτο πράγμα που μου έκανε εντύπωση, είναι ότι δεν λέει ψέματα. Σε κάποια στιγμή, για να αναφερθεί σε κάτι πολύ δυσάρεστο για μένα, μου λέει Κωνσταντίνε... μπαμ μπαμ μπαμ πάρτο... ώπα λέω εγώ....αυτός ο τύπος είναι αξιόλογος, διότι δεν φοβάται κατά πρώτον να πει μία αλήθεια, που μπορεί να δυσαρεστήσει τον άλλον.
Το δεύτερο πράγμα, είναι ότι αφού την πει, θα βρει ένα τρόπο, εάν αυτή η αλήθεια είναι δυσάρεστη, να ρυθμίσει την πραγματικότητα με έναν τρόπο ώστε να σε βοηθήσει, αυτό το δυσάρεστο κάπως να το υπερβείς. 

Δεν θέλω να μπω σε πολλές λεπτομέρειες για την προσωπική μας γνωριμία επειδή δεν είναι της παρούσης, αλλά, εφόσον εμπιστεύεστε τον λόγο μου, και εγώ θέλω να σας πω ότι εγώ βρίσκομαι σήμερα εδώ, μόνο ως φίλος του Γιάννη... ξέρετε υπάρχουν δημοσιογράφοι που παίρνουν 500 και 1000 και 2000 ευρώ,  από προεκλογικές συγκεντρώσεις έτσι για να εμφανίζονται και να λένε νάμαι κι εγώ τι καλός που είναι αυτός.... δεν είναι αυτή η σχέση μας....εγώ ήρθα να σας παρουσιάσω έναν φίλο, έναν φίλο που πιστεύω ότι είναι πολύ ικανός, και ο οποίος ειδικά στην παρούσα συγκυρία, ενσαρκώνει ό,τι μας στερούν ως πρότυπο ενός ανθρώπου που είναι αξιοπρεπής και αυτήν την αξιοπρέπεια του, την θέτει στην υπηρεσία των κοινών.  

Δεν θα έβαζα γραβάτα. το Savoir Vivre λέει ότι σε μία τέτοια ανοιχτού τύπου συγκέντρωση μπορεί να παραλείπεται η γραβάτα. Αλλά εγώ την έβαλα γιατί αυτός εδώ ο τύπος, ο Γιάννης Νικολαράκος,  πάει κόντρα. Πάει κόντρα στην μετριότητα, κόντρα σε όσους θέλουν να μας πουν ότι η αριστεία δεν μετράει...

Ξέρω πως το Μαρούσι είναι μια μεγάλη οικογένεια. Να μια άλλη αξία την οποία έχουμε παραγκωνίσει. Ξέρω καλά πως ο Γιάννης, μπορεί να ξανακάνει το Μαρούσι, μία αξιοπρεπή δραστήρια και εύπορη οικογένεια".   


2 σχόλια:

  1. κριμα για τον νικολαρακο.θα τον καψει τον ανθρωπο.εφερε τον γλοιωδη εμετικο μπογδανο για στηριξη...εμετος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τι σου φταίει ο Μπογδάκος ρε φίλε? ωραία τα λέει

      Διαγραφή