Τρίτη 21 Μαΐου 2019

Εμμανουήλ Βογιατζάκης – Ένας Οικονομολόγος στον συνδυασμό Αμπατζόγλου

Συναντήσαμε τον Μανώλη Βογιατζάκη (φωτο), στο εκλογικό περίπτερο του συνδυασμού ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ στην πλατεία Κασταλίας. Είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στο Μαρούσι. Πρόκειται για έναν πολύ συμπαθητικό άνθρωπο, που αν και επιστήμονας (είναι Οικονομολόγος), δεν έχει τουπέ, στέκει στο περίπτερο ευπροσήγορος, και ταπεινός. Ένα άλλο προσόν του, είναι ότι είναι Κρητικός. Αν ψηφίζετε Αμπατζόγλου, δώστε του μία ψήφο... 

Ακολουθεί η συνομιλία μαζί του: 


ΜΑΡΟΥΣΙ : Κρητικός λοιπόν κύριε Βογιατζάκη...

ΒΟΓΙΑΤΖΑΚΗΣ : Ναι. Η καταγωγή μου είναι από την Κρήτη. Γεννήθηκα στο Καστέλι, μεγάλωσα στα Χανιά, έμεινα εκεί μέχρι τα 17 μου χρόνια, και μετά ανεβήκαμε οικογενειακώς στην Αθήνα, γιατί μετατέθηκε ο πατέρας μου στο υπουργείο Οικονομικών. Τελείωσα Λύκειο και Πανεπιστήμιο στην Αθήνα (απόφοιτος της σχολής Α.Σ.Ο.Ε.Ε). Έδωσα εξετάσεις και διορίσθηκα μετά από διαγωνισμό στην Εμπορική Τράπεζα το 1970. Υπηρέτησα εκεί επί 32 χρόνια με επιτυχία, σε διάφορες θέσεις ευθύνης. 

ΜΑΡΟΥΣΙ : Στο Μαρούσι ποσά χρόνια έχετε;

ΒΟΓΙΑΤΖΑΚΗΣ : Στο Μαρούσι έχω από τον Οκτώβριο του 1974. Έχω εκλεγεί σε συνδικαλιστικά σωματεία της Ο.Τ.Ο.Ε της Ο.Σ.Τ.Ο.Ε και 11 χρόνια ήμουν πρόεδρος του Συλλόγου Συνταξιούχων της Εμπορικής, 10 χρόνια Αντιπρόεδρος στην Ο.Σ.Τ.Ο.Ε και από το 2009-2016 ήμουν στο Δ.Σ. της Α.Γ.Σ.Σ.Ε

ΜΑΡΟΥΣΙ : Πού νομίζετε ότι μπορείτε να προσφέρετε; 

ΒΟΓΙΑΤΖΑΚΗΣ : Εγώ σπούδασα οικονομικά και σε αυτόν τον τομέα μπορώ να προσφέρω. Έχω μελετήσει προγράμματα που εφαρμόζουν στο εξωτερικό, που μπορούν να φέρουν μεγάλη εξοικονόμηση χρημάτων στον Δημο –στην ενέργεια για παράδειγμα, έχω στο νου μου ένα καναδικό πρόγραμμα για φωτισμό στο δρόμο, με αισθητήρα... είναι ο δρόμος σκοτεινός; μόλις γίνει μια κίνηση ανάβουν τα φώτα όλα ... δεν έχει κίνηση; σβήνουν τα φώτα ... μιλάμε για μεγάλη εξοικονόμηση ενέργειας 

ΜΑΡΟΥΣΙ : Γιατί κατεβήκατε με τον Αμπατζόγλου; 

ΒΟΓΙΑΤΖΑΚΗΣ : Γιατί είναι ευυπόληπτος, αξιοπρεπής, είναι τεχνοκράτης, ... δεν μπορούσα να συνεργαστώ με κάποιον άλλον, με ποιον να πήγαινα;... ο Αμπατζόγλου έχει διοικητική εμπειρία... άμα σκεφτείς ότι στο ΙΚΑ είχε στην εποπτεία του 24 χιλιάδες υπαλλήλους, στον ΟΑΕΔ 7.5 χιλιάδες υπαλλήλους... 

ΜΑΡΟΥΣΙ : Πολιτικά σε ποιο χώρο ανήκετε;

ΒΟΓΙΑΤΖΑΚΗΣ : Προέρχομαι από τον χώρο της ΝΔημοκρατίας... από εκεί ξεκίνησα κι εκεί μένω... εγώ δεν κάνω τούμπες όπως κάνουν κάποιοι άλλοι

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου