Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019

Μεϊμαράκης : « Η ΝΔημοκρατία στηρίζει μόνο τον Θόδωρο Αμπατζόγλου!»

Από την αρχή ακόμη του λόγου του, ο πρώην Πρόεδρος της ΝΔημοκρατίας, Βαγγέλης Μεϊμαράκης έδωσε ξεκάθαρο μήνυμα τονίζοντας πως « Η ΝΔημοκρατία, στο Μαρούσι, στηρίζει μόνο τον Θόδωρο τον Αμπατζόγλου!». Στο σημείο αυτό, όλοι ξέσπασαν σε χειροκροτήματα, ενώ ο Θεόδωρος Ρουσόπουλος, στην πρώτη σειρά, σηκώθηκε για να χειροκροτήσει. 

Όλες οι φωτογραφίες: ΜΑΡΟΥΣΙ Ανεξάρτητο Παρατηρητήριο

Περίπου 1500 άτομα, συγκεντρώθηκαν σήμερα στην ανοιχτή συγκέντρωση – συζήτηση και παρουσίαση νέων υποψηφίων του Συνδυασμού ΝΕΑ ΕΠΟΧΉ, στο Δημαρχείο Αμαρουσίου. Το ακροατήριο ήταν πολύ μεγάλο, και αφού δεν χωρούσαν όλοι στην μεγάλη αίθουσα του Δημαρχιακού Μεγάρου, διατέθηκε και δεύτερη, από όπου πολλοί παρακολουθούσαν μέσω οθόνης.

Αναλυτικό ρεπορτάζ θα διαβάσετε αργότερα.

Τα κύρια σημεία του λόγου του Βαγγέλη Μεϊμαράκη, ήταν:

«Είμαι εδώ για το αυτονόητο. Για να πω ότι στηρίζω τον Θόδωρο τον Αμπατζόγλου, και η ΝΔημοκρατία στηρίζει μόνο τον Θόδωρο τον Αμπατζόγλου! Όμως, ο καλός Δήμαρχος δεν απευθύνεται σε κόμματα, ο καλός Δήμαρχος απευθύνεται και αγκαλιάζει όλους τους δημότες. Και είναι ιδιαίτερη η χαρά μας σήμερα, που ο εκπρόσωπος του Ποταμιού, δήλωσε πως και το κόμμα του, στηρίζει τον συνδυασμό του Αμπατζόγλου, δηλαδή τον συνδυασμό που έχει αρχές και αξίες... Και πρέπει να τονίσω ότι οι Δήμαρχοι, πολλές φορές θα πρέπει να αντισταθούν και να παλέψουν απέναντι στην κεντρική εξουσία, ανεξαρτήτως του ποιο κόμμα κυβερνά. Γιατί οι καλοί Δήμαρχοι, θέτουν τα συμφέροντα των δημοτών τους, πάνω από τα οποιαδήποτε μικροκομματικά συμφέροντα...

Ξέρετε ότι δεν πηγαίνω συνήθως σε εκδηλώσεις και έχω και καιρό να μιλήσω...έχω και καιρό να βρεθώ ανάμεσα σε τόσους πολλούς φίλους. Γι αυτό είναι βαθιά η συγκίνησή μου, γιατί με εσάς δώσαμε μάχες, και εσείς το Σεπτέμβριο του 2015 μου δώσατε δύναμη... τέσσερα χρόνια μετά είμαι παρών στη μάχη και στην πρώτη γραμμή, γιατί με ενδιαφέρει το σπίτι μας, με ενδιαφέρει η οικογένειά μας, με ενδιαφέρει η χώρα μας. Δεν έχει σημασία ποιος είναι πρώτος και δεύτερος στη γραμμή κατάταξης... σημασία έχει να μετέχεις στην προσπάθεια, σημασία έχει να λες ήμουν κι εγώ εκεί όταν δώσαμε την μάχη, σημασία δεν έχει το περιβραχιόνιο και ποιος είναι ο αρχηγός...

Σας ευχαριστώ όλους από τα βάθη της καρδιάς μου, είτε είστε ΝΔ είτε όχι, είτε είστε στο Ποτάμι, είτε σε άλλα κόμματα, Ο Θόδωρος είναι ένας πολύ καλός φίλος και συνεργάτης, είναι ένας άνθρωπος που θα μπορέσει πράγματι να πάει το Μαρύσι μπροστά, είναι ένας άνθρωπος που είναι αποτελεσματικός, πιστέψτε με έχω συνεργαστεί μαζί του και τον γνωρίζω καλά. Πριν τον Θόδωρο γνωριζόμουν και συνεργαζόμουν με την Ελένη την Τριανταφύλλη την γυναίκα του, πριν ακόμη γνωρίσει τον Θόδωρο και τον παντρευτεί. Και πρέπει να σας πως ότι θέλω να την ευχαριστήσω πάρα πολύ, γιατί πολλά από αυτά που έκανα ήταν με τη δική της συμβολή. Και έχει συμβάλλει πολύ στην επιτυχία που είχαμε όλοι μαζί. Και η Ελένη όταν γνώρισε τον Θόδωρο δημιούργησε μαζί του μια καλή οικογένεια και σεμνά και ταπεινά τον ακολούθησε... Θέλω να συγχαρώ όλους τους συμμετέχοντες στον Συνδυασμό, παλαιούς και νέους που έχουν αποδεχτεί αυτές τις αρχές και αξίες, ανθρώπους που προέρχονται από άλλα κόμματα και από άλλες ιδεολογικές απόψεις και καταβολές, που όμως στοιχίζονται σε αυτή την προσπάθεια. Με αυτές λοιπόν τις σκέψεις θέλω να ευχηθώ καλή επιτυχία. Και επειδή βλέπω και τον μεγάλο ενθουσιασμό της συγκέντρωσης που είναι συγκέντρωση Δημάρχου και όχι υποψήφιου Δημάρχου, είμαι σίγουρος πως στις 26 Μαΐου ο Θόδωρος Αμπατζόγλου ανακηρύσσεται Δήμαρχος Αμαρουσίου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου