Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2018

Γιάννης Νικολαράκος : Είμαι ένας χαρούμενος και αισιόδοξος άνθρωπος (Συνέντευξη)

Ο Γιάννης Νικολαράκος, ένας από τους υποψήφιους για το Δημαρχιακό Αξίωμα στο Μαρούσι, χαρακτηρίζει τον εαυτό του χαρούμενο και αισιόδοξο. Στην φωτογραφία, τον βλέπουμε με την αδελφή του Ανδρομάχη, η οποία και έχει τεθεί επικεφαλής του σχεδιασμού του προεκλογικού του αγώνα.



Ο Γιάννης Νικολαράκος, είναι Οπτικός, επιχειρηματίας και Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αμαρουσίου. 
Θα ανακοινώσει επίσημα την υποψηφιότητα του, την Πέμπτη 15 Νοεμβρίου στις 19:30 στο Café Στοά 33, Ερμού 33 στο Μαρούσι.
Στην συνέντευξη που παραχώρησε στο «ΜΑΡΟΥΣΙ Ανεξάρτητο Παρατηρητήριο», δεν κρύβει πως είναι ΝΔημοκράτης, σημειώνει όμως, πως θα περιλάβει στον συνδυασμό του -που λέγεται «πάθος & λύσεις για το ΜΑΡΟΥΣΙ»- και κάποιους άλλων κομμάτων.

Οι κυριότερες δηλώσεις που κάνει στην συνέντευξη, είναι:

-Έχει την στήριξη αρκετών εκ των δημοτικών συμβούλων του απερχόμενου Δημάρχου, Γιώργου Πατούλη
-Κανένας υποψψήφιος Δήμαρχος δεν έχει το χρίσμα της Νέας Δημοκρατίας
-Ο Θεόδωρος Αμπατζόγλου και ο Γιώργος Καραμέρος, είναι εξαιρετικοί και παίρνουν άριστα 10
-Θα βοηθήσει τους άνεργους να βρουν δουλειά σε φιλικές του επιχειρήσεις


Ακολουθεί η συνέντευξη:

-Γιατί να σας ψηφίσει κάποιος;

-Είμαι ενεργός πολίτης στο Μαρούσι 40 χρόνια. Αγαπάω την πόλη που με αγκάλιασε από όταν ήρθα, σε ηλικία  20 ετών. Οι Μαρουσιώτες άνοιξαν την αγκαλιά τους και την καρδιά τους, με αγκάλιασαν και με μεγάλωσαν. Με τίμησαν οι έμποροι του Μαρουσιού και είμαι ακόμα ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου.

-Ωραία όλα αυτά, αλλά δεν μπορεί κάποιος να σας ψηφίσει μόνο επειδή αγαπάτε την πόλη σας ή επειδή σας αγαπούν άλλοι. Τι το καινούργιο θα φέρετε;

- Είμαι μάνατζερ, και ο Δήμος χρειάζεται έναν μάνατζερ. Εμείς οι έμποροι είμαστε γρήγοροι και ευέλικτοι. Μπορούμε λοιπόν να φτιάξουμε πράγματα για τον Δήμο μας, να βελτιώσουμε την καθημερινότητα και την ποιότητα ζωής, των συμπολιτών μας.

-Ποιους θα έχετε στον συνδυασμό;

-Είναι νωρίς για να ανακοινώσω ονόματα. Πάντως έχω την στήριξη αρκετών εκ των δημοτικών συμβούλων του απερχομένου Δημάρχου.

-Εάν σας ζητούσα να βαθμολογήσετε τους άλλους υποψήφιους για το Δημαρχιακό αξίωμα, για παράδειγμα τον Θεόδωρο Αμπατζόγλου και τον Γιώργο Καραμέρο. Σε μία κλίμακα από το 1 έως το 10, τι βαθμό θα τους βάζατε;

-Άριστα δέκα και στους δύο. Είναι εξαιρετικοί, ο καθένας στον τομέα του.

-Ο Θεόδωρος Αμπατζόγλου, θεωρείται φαβορί, αφού έχει πάρει το χρίσμα από τη ΝΔ...

-Χρίσμα, δεν έχει κανείς. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, είπε ότι, χρίσματα δεν δίνει η Νέα Δημοκρατία, ούτε στήριξη καν. Η ΝΔ θα στηρίξει μόνο Περιφερειάρχες. Εγώ, απολιτίκ, δεν είμαι, ξέρουν όλοι σε ποιον χώρο βρίσκομαι. Νεοδημοκράτης είμαι, αλλά έχω ανοίξει την αγκαλιά μου και έχω δίπλα μου, συνεργάτες από όλο το πολιτικό φάσμα. Έχω πολλούς φίλους, που δεν ψηφίζουν ΝΔ, όμως στις δημοτικές εκλογές, στηρίζουν Γιάννη Νικολαράκο.

-Σε περίπτωση που πάμε σε δεύτερο γύρο και εσείς δεν είστε στον δεύτερο γύρο, τι θα στηρίξετε;

-Θα είμαι στον δεύτερο γύρο! Οπότε μπορείτε να ρωτήσετε τους άλλους υποψηφίους, που είναι φίλοι μου αγαπημένοι. Γιατί, στο Μαρούσι, είμαστε όλοι μια οικογένεια, δεν υπάρχουν αντιπαλότητες.

-Πού θα δώσετε βάρος, σε περίπτωση που εκλεγείτε Δήμαρχος;

-Το πρώτο θέμα που με απασχολεί πάρα πολύ, είναι η ασφάλεια των πολιτών. Θα δημιουργήσω αποτελεσματική δημοτική αστυνομία. Το δεύτερο, είναι η ευημερία των δημοτών.

-Πώς θα γίνει αυτή η ευημερία; Θα προσλάβει κόσμο ο Δήμος;

-Ο Δήμος να κάνει προσλήψεις, δεν γίνεται. Πρέπει όμως να ξέρετε, ότι, το Μαρούσι, είναι το City της Ελλάδας. Η Κηφισίας μόνο, έχει εκατοντάδες επιχειρήσεις διεθνούς βεληνεκούς, που παράγουν πλούτο. Έχω έρθει σε συνεννόηση με αρκετές από αυτές τις επιχειρήσεις, με ανώτατα στελέχη τους, και θα βοηθήσουν τους άνεργους δημότες.
Κάθε οικογένεια έχει έναν και δύο ανέργους. Με σταματάει ο κόσμος και με ρωτάει, «Κύριε Πρόεδρε, τι θα κάνετε με τα παιδιά μας που είναι άνεργα;»

-Τι τους απαντάτε;

-Θα περιμένουν λίγο, και θα δουν μια άλλη μέρα.

-Κατά τα άλλα, ο κόσμος που δεν σας ξέρει, ίσως αναρωτιέται τι τύπος είναι ο Νικολαράκος...

-Ο κόσμος με γνωρίζει πολύ καλά, έχω κάνει δύο δημοσκοπήσεις. Οι Μαρουσιώτες με έχουν μεγαλώσει. Η περιφέρεια του Μαρουσιού με ξέρει, από την κοινωνικότητά μου. Έχω πάρα  πολλούς φίλους. Ως επιχειρηματίας, έχω δεκαεπτά χιλιάδες πελατολόγιο, ανθρώπους που εμπιστεύονται τον Γιάννη τον Νικολαράκο.

-Ναι. αλλά τι άνθρωπος είστε στην προσωπική σας ζωή;

-Είμαι ένας χαρούμενος, ένας αισιόδοξος άνθρωπος. Κάποιοι, μπορεί να το παρεξηγούν αυτό, δηλαδή, την χαρά μου την αυτοπεποίθησή μου και την αισιοδοξία μου. Με αυτά όμως έχω πορευτεί στη ζωή, και με αυτά θα πορευτώ και τώρα, στον προεκλογικό αγώνα, και ευελπιστώ ότι οι συμπολίτες μου θα με τιμήσουν με την ψήφο τους.

-Με τους νέους έχετε επαφή;

-Οι νέοι είναι η αιχμή του δόρατός μου. Εγώ μπορεί να είμαι 59 ετών, αλλά οι κολλητοί μου φίλοι, είναι όλοι γύρω στα σαράντα. Χωρίς να απεμπολώ βέβαια και τους μεγαλύτερους φίλους μου, και τους συμμαθητές μου.


 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου