Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2018

ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ – Νίκος Τακτικός

Καθήκον της δημοσιογραφίας είναι να δίνει το βήμα, 
ώστε να ακούγεται 
ο λόγος των κατοίκων 
μιας πόλης. 
Αυτή τη φορά, 
τον λόγο έχει, ο δημότης Αμαρουσίου, 
ιδιωτικός υπάλληλος και στιχουργός, Νίκος Τακτικός:



"Απογοητευμένος είμαι. Από την στιγμή, που, οι περισσότεροι δημότες, ψηφίζουν με κομματικές παρωπίδες, εγώ τι να πω;  
Πάρτε παράδειγμα τις προηγούμενες δημοτικές εκλογές. Ένα ολόκληρο Μαρούσι, έφερε, έναν δημοτικό σύμβουλο της Πεύκης, για να τον κάνει Δήμαρχο... ε αυτό μου αρκεί. Δεν μπορώ να πω περισσότερα. Ολόκληρο Μαρούσι, δεν είχε έναν άνθρωπο, δεν είχε μια προσωπικότητα, δεν είχε έναν ηγέτη; Γιατί θα πρέπει να πάρω έναν σύμβουλο από την Πεύκη να τον κάνω Δήμαρχο στο Μαρούσι; Γιατί ήταν ΝΔ; Αν τον ψήφισαν για αυτό, έχουμε κι εδώ ανθρώπους άξιους από την ΝΔ.
Σε αυτές τις εκλογές, εγώ θα ψηφίσω Μαρουσιώτες, να ξέρουν καλά και να πονάνε το Μαρούσι. Δεν λέω ντε και καλά, να είναι πάππου προς πάππου Μαρουσιώτες, αλλά να έχουν ζήσει εδώ πολλά χρόνια. Όχι να είναι φερτοί.
Δεν έχω καταλήξει ακόμα, περιμένω να δω και τα πρόσωπα που θα στελεχώσουν τους συνδυασμούς".

Ο Νίκος Τακτικός, γεννήθηκε το 1957 και μεγάλωσε στο Μαρούσι. Είναι ιδιωτικός υπάλληλος και στιχουργός. Διατηρεί την Ομάδα ΜΑΡΟΥΣΙΩΤΑΚΙΑ ΜΟΝΟ, που απαριθμεί σχεδόν 600 μέλη.



2 σχόλια:

  1. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΟΤΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ Κ.ΠΑΤΟΥΛΗ ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΚΤΙΜΩ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΣΥΝΑΝΤΙΟΜΑΣΤΕ
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΜΙΛΑΩ ΟΠΩΣ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΟΥ,ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΝΕΡΕΙ ΤΑ ΟΣΑ ΕΙΠΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΩΝ ΑΛΛΩΝ ΣΥΝΤΟΠΙΤΩΝ ΜΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή