Παρασκευή 25 Αυγούστου 2023

Δεν θα είναι υποψήφιος σύμβουλος ο Μακροποδάρας

Με επιστολή που μας έστειλε ο Πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Αμαρουσίου, Παναγιώτης Μακροποδάρας, γνωστοποιεί πως δεν θα είναι υποψήφιος σύμβουλος στις αυτοδιοικητικές εκλογές του Οκτώβρη


Ακολουθεί η επιστολή

Σεβόμενος πλήρως το θεσμικό μου ρόλο ως πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Αμαρουσίου και παρά την τεράστια αγάπη και παρακίνηση του κόσμου , αποφάσισα να μη συμμετέχω ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές .

Ένας από τους λόγους για τους οποίους έλαβα αυτή την απόφαση είναι η ενασχόληση με την ακαδημαϊκή μου καριέρα και οι νέοι επαγγελματικοί ορίζοντες που ανοίγονται μπροστά μου το προσεχές διάστημα.

Δηλώνω υπεύθυνα πως θέλω να αφοσιωθώ απερίσπαστος στα θεσμικά μου καθήκοντα ως πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Αμαρουσίου , τα οποία περιλαμβάνουν πληθώρα δράσεων και πρωτοβουλιών με γνώμονα πάντα το κοινωνικό συμφέρον. Ενδεικτικές δράσεις που πραγματοποιήθηκαν την περασμένη χρονιά όπως η παροχή στους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη με τρόφιμα , φάρμακα και είδη πρώτης ανάγκης όσο και η πληθώρα περιβαλλοντικών και φιλοζωικών δράσεων καθιστά πολλή σημαντική την συνέχιση αυτού του έργου. 

Ταυτόχρονα σεβόμενος την κομματική μου ταυτότητα που ουδέποτε απέκρυψα, την θέση την οποία έχω αναλάβει στην τοπική οργάνωση νέων της Νέας Δημοκρατίας στο Μαρούσι αλλά και την προσωπική μου επιθυμία , η στήριξη στο ψηφοδέλτιο νίκης του Θεόδωρου Αμπατζόγλου αλλά και στον ίδιο προσωπικά είναι δεδομένη και θα είμαι στο πλευρό του ως ένας ενεργός πολίτης που αγαπά και προσπαθεί για τον τόπο του .

Η συμμετοχή μου και η ενασχόληση μου με την τοπική αυτοδιοίκηση είναι δεδομένη και πιο στέρεα από ποτέ. Την επόμενη μέρα των εκλογών η αγάπη μου για το Μαρούσι θα υπερτερήσει ευρισκόμενος πάντα στην πρώτη γραμμή του αγώνα για το Δήμο μας .

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους εκατοντάδες Μαρουσιώτες, για τη στήριξή τους και την παρότρυνσή τους να θέσω υποψηφιότητα στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές .Υπόσχομαι ότι δε θα τους απογοητεύσω έχοντας πάντα ως γνώμονα το καλό της πόλης που γεννηθήκαμε , μεγαλώσαμε και συνεχίζουμε να ζούμε .

Η τοπική αυτοδιοίκηση είναι ένας μακρύς δρόμος η πορεία του οποίου μόλις ξεκίνησε για μένα !

Με εκτίμηση ,

Μακροποδάρας Παναγιώτης – Ευάγγελος
Εκπαιδευτικός / Ηλεκτρολόγος Μηχανικός
Πρόεδρος ΟΝΝΕΔ Αμαρουσίου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου