Οι διευθυντές και οι διευθύντριες των σχολείων δήλωσαν την ικανοποίησή τους για την άψογη συνεργασία που έχουν με τη Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και ευχαρίστησαν τον Δήμαρχο για την άμεση ανταπόκρισή στα αιτήματά τους.
Τα περισσότερα ζητήματα που αφορούν την πλειοψηφία των σχολικών συγκροτημάτων, έχουν ήδη καταγραφεί από την Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και δρομολογείται η επίλυσή τους.
Αυτά είναι θέματα: ασφάλειας, αναβάθμισης του λογισμικού των ηλεκτρονικών υπολογιστών, ενίσχυσης του φωτισμού και αντικατάστασης των λαμπτήρων με λαμπτήρες Led, εγκατάστασης δομημένης καλωδίωσης, επισκευής των προαύλιων χώρων και κλαδέματα, επιδιορθώσεις τοιχοποιίας και χρωματισμοί και κατασκευής ραμπών για ΑΜΕΑ.
Ο Δήμαρχος με παρεμβάσεις του επί των ζητημάτων που ετέθησαν μεταξύ άλλων ανέφερε:
Ο Δήμαρχος με παρεμβάσεις του επί των ζητημάτων που ετέθησαν μεταξύ άλλων ανέφερε:
Αναμένουμε τη χρηματοδότηση για την τοποθέτηση φωτοβολταϊκών σε επιλεγμένα σχολεία του Δήμου μας όπως το 4ο Λύκειο, μέσω του προγράμματος εγκατάστασης φωτοβολταϊκών σε δημόσια κτίρια «ΗΛΕΚΤΡΑ». Στο θέμα της ασφάλειας εκκρεμεί η πρόσκληση του προγράμματος Α. Τρίτσης για την εγκατάσταση καμερών μετά από συνεννόηση με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων σε ώρες που δεν λειτουργούν τα σχολεία και είμαστε σε συνεννόηση για τη χρηματοδότηση μαζί με την τοποθέτηση καμερών κυκλοφορίας. Όσον αφορά στα αιτήματα πρασίνου- κλάδεμα δέντρων κ.α η καθυστέρηση οφείλεται στις ελλείψεις προσωπικού, αλλά από το επόμενο 15νθημέρο θα έχουμε στη διάθεσή μας συμβασιοποιημένη μεγάλη εργολαβία, ώστε να δοθεί λύση στο πρόβλημα.
Τέλος, ο κ. Αμπατζόγλου ζήτησε μία συνετή διαχείριση στην κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας με μείωση της κατανάλωσης αν είναι δυνατόν περίπου στο 10%, στο πλαίσιο της εθνικής προσπάθειας στον τομέα αυτό.
Τέλος, ο κ. Αμπατζόγλου ζήτησε μία συνετή διαχείριση στην κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας με μείωση της κατανάλωσης αν είναι δυνατόν περίπου στο 10%, στο πλαίσιο της εθνικής προσπάθειας στον τομέα αυτό.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου