Κυκλοφόρησε το 1982, με αγγλικό στίχο και τίτλο Αρμαγεδδών, τον τόπο όπου σύμφωνα με προφητεία θα γίνει η τελική μάχη μεταξύ των δυνάμεων του καλού και του κακού (Αποκάλυψη του Ιωάννη, 16, 16)...
Το εξώφυλλο του άλμπουμ ARMAGEDDO, είναι ένα έργο του ζωγράφου Αριστομένη Τσολάκη με τίτλο Αλλοτρίωση.
Ο ίδιος ο Τσολάκης καταθέτει «Τό 1977 ζωγράφισα το έργο, στο πνεύμα μιας γενικευμένης νεανικής μου διαμαρτυρίας για την ορατή στον ιδεολογικοφιλοσοφικό μου κόσμο επερχόμενη αλλοτρίωση ανθρώπου και περιβάλλοντος. Η παραμόρφωση των χαρακτηριστικών της μορφής είναι η υπόμνηση της εσωτερικής ένδειας. Το μπαλόνι ως υλικό προϊόν με «εσωτερικό κενό», είναι ενδεικτικό παράγωγο της
ένδειας. Αργότερα ο φίλος μου ο Λαυρέντης, ζήτησε να ζωγραφίσω το εξώφυλλο του δίσκου του. Το χρησιμοποίησα ως κατάλληλο για το θέμα του».
Ο δίσκος ARMAGEDDON, έχει θέμα, το Τέλος του Κόσμου. Βασίζεται στην Αποκάλυψη του Ευαγγελιστή Ιωάννη. Τον δίσκο εμπνεύστηκε ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, και χαρακτηριστικό δείγμα από το έργο, είναι το Armageddon I.
Το συγκρότημα PLJ Band, 1982.
Ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, γεννήθηκε στον Βόλο. Σε μικρή ηλικία, ορφάνεψε από πατέρα, και τότε η μητέρα του αποφάσισε να μετακομίσουν στην Αθήνα. Μεγάλωσε στην Πλάκα, όπου και πρωτοεμφανίστηκε(1977), σαν ανταρτοροκάς, σε μπουάτ με τον Πάνο Τζαβέλα. Το 1978, επηρεασμένος από το κλίμα της Ροκ Αναζωπύρωσης, σχηματίζει με τους φίλους του Παύλο Κικριλή και Δημήτρη Βασαλάκη, το συγκρότημα PLJ Band (το όνομα του συγκροτήματος από τα αρχικά των ονομάτων Paul=Παύλος, Larry=Λαυρέντης, Jimmy=Δημήτρης).
Ηχογραφούν ένα δίσκο (GASPAR) με δικά τους έξοδα (τέσσερα τραγούδια με αγγλικό στίχο) πιστεύοντας ότι θα γίνουν σε μια μέρα διάσημοι. Δυστυχώς, κανείς δεν ασχολήθηκε με το δισκάκι.
Οι PLJ Band όλοι μαζί μέσα στο αυτοκίνητο του Ατρείδη (αδελφού του Μαχαιρίτσα), στο δρόμο για το Παρίσι. Το Ford παρουσίαζε προβλήματα θερμοκρασίας όταν ξεπέρναγε τα ογδόντα χιλιόμετρα την ώρα.
Πικραμένοι οι τρεις φίλοι, αλλά δεν το βάζουν κάτω.
Ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, συλλαμβάνει την ιδέα να κάνουν νέο δίσκο…την Αποκάλυψη του Ιωάννη, και τα τραγούδια αυτά να τα πάνε στο εξωτερικό, όπου εκεί –όπως πίστευαν από το πριν δεκαπέντε χρόνια κατόρθωμα των Aphrodite's Child- θα αναγνωριζόταν οπωσδήποτε η αξία τους. Έτσι αρχίζουν να γράφουν νέα σειρά τραγουδιών με γενικό τίτλο ARMAGEDDON, ενώ εμπνέονται από τα απόκρυφα νοήματα του Απόστολου Ιωάννη. Ηχογραφούν, με δικά τους πάλι έξοδα, και ετοιμάζονται να φύγουν για τη Γαλλία με το όνειρο να γίνουν διάσημοι.
Το συγκρότημα, μόλις έφθασε στο Παρίσι.
Μετά από πολλές περιπέτειες, κατορθώνουν να φτάσουν
στο Παρίσι και να παραδώσουν την κασέτα με τα τραγούδια τους
στην εκεί Polygram. Για να κάνουμε μια μεγάλη ιστορία μικρή, τελικά
οι Γάλλοι αρνήθηκαν να κυκλοφορήσουν τον δίσκο. Όσο απίστευτο
και αν ακούγεται, οι φίλοι αποφασίζουν να ξαναχτυπήσουν πόρτα εταιρείας, αυτή τη φορά στην Αμερική. Σε αυτή την αποστολή φεύγει με αεροπλάνο ο Παύλος Κικριλής, και πηγαίνει στην Νέα Υόρκη, για να παραδώσει την κασέτα με τα τραγούδια στην εκεί εταιρεία Warner, τα γραφεία της οποίας ήταν στον έναν από τους Δίδυμους Πύργους.
Όμως και οι αμερικανοί δεν θέλουν τον δίσκο.
Η απογοήτευση από τις εταιρείες του εξωτερικού είναι μεγάλη,
και οι PLJ, αναγκάζονται να χτυπήσουν την πόρτα ελληνικής εταιρείας. Ο δίσκος ARMAGEDDON γίνεται δεκτός στην ελληνική Polygram με απόφαση του Γιάννη Πετρίδη και το 1982, κυκλοφορεί με τη «ροκ ετικέτα» της εταιρείας, VERTIGO. Οι πωλήσεις; Χάλια. Σήμερα, αν ακούσει κανείς τον δίσκο, μένει έκπληκτος. Δεν μπορεί να καταλάβει, γιατί μία τόσο πολύ καλή δουλειά, δεν έπεισε τους έμπειρους ξένους μάνατζερ αλλά και γιατί δεν ευδοκίμησε όταν κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά. Η απάντηση βρίσκεται στην λέξη «μόδα». Τα έργα τέχνης που δεν συνταυτίζονται με τις τάσεις της εποχής ή τις κατευθύνσεις που δίνουν οι διάφοροι «opinion leaders», είναι καταδικασμένα στην αφάνεια. Από αυτή την άποψη, ο Γιάννης Πετρίδης
διέσωσε ένα έργο τέχνης. Ένα από τα καλύτερα τραγούδια του δίσκου, είναι το Star Wish...
Το συγκρότημα, μόλις έφθασε στο Παρίσι.
Μετά από πολλές περιπέτειες, κατορθώνουν να φτάσουν
στο Παρίσι και να παραδώσουν την κασέτα με τα τραγούδια τους
στην εκεί Polygram. Για να κάνουμε μια μεγάλη ιστορία μικρή, τελικά
οι Γάλλοι αρνήθηκαν να κυκλοφορήσουν τον δίσκο. Όσο απίστευτο
και αν ακούγεται, οι φίλοι αποφασίζουν να ξαναχτυπήσουν πόρτα εταιρείας, αυτή τη φορά στην Αμερική. Σε αυτή την αποστολή φεύγει με αεροπλάνο ο Παύλος Κικριλής, και πηγαίνει στην Νέα Υόρκη, για να παραδώσει την κασέτα με τα τραγούδια στην εκεί εταιρεία Warner, τα γραφεία της οποίας ήταν στον έναν από τους Δίδυμους Πύργους.
Όμως και οι αμερικανοί δεν θέλουν τον δίσκο.
Η απογοήτευση από τις εταιρείες του εξωτερικού είναι μεγάλη,
και οι PLJ, αναγκάζονται να χτυπήσουν την πόρτα ελληνικής εταιρείας. Ο δίσκος ARMAGEDDON γίνεται δεκτός στην ελληνική Polygram με απόφαση του Γιάννη Πετρίδη και το 1982, κυκλοφορεί με τη «ροκ ετικέτα» της εταιρείας, VERTIGO. Οι πωλήσεις; Χάλια. Σήμερα, αν ακούσει κανείς τον δίσκο, μένει έκπληκτος. Δεν μπορεί να καταλάβει, γιατί μία τόσο πολύ καλή δουλειά, δεν έπεισε τους έμπειρους ξένους μάνατζερ αλλά και γιατί δεν ευδοκίμησε όταν κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά. Η απάντηση βρίσκεται στην λέξη «μόδα». Τα έργα τέχνης που δεν συνταυτίζονται με τις τάσεις της εποχής ή τις κατευθύνσεις που δίνουν οι διάφοροι «opinion leaders», είναι καταδικασμένα στην αφάνεια. Από αυτή την άποψη, ο Γιάννης Πετρίδης
διέσωσε ένα έργο τέχνης. Ένα από τα καλύτερα τραγούδια του δίσκου, είναι το Star Wish...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου